Resultats de la cerca
Antarctica. Viatge immersiu al cor de l'Antàrtida
Amb Antàrtida Experiència, els grups escolars experimenten més que una simple visita, viuen un viatge immersiu al cor del Continent Blanc, combinant aprenentatge, emoció i consciència ambiental.
Tecnologia tèxtil: de la fibra al fil
Taller tecnològic per conèixer les infraestructures i les matèries tèxtils
Sortides a la natura al Parc Natural de Collserola
Adreçada tant al segon cicle d'educació infantil com a tots els cicles d'educació primària. Aquesta sortida és accessible en transport públic i ideal per passar un dia a la natura amb els més petits.
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.PASADO, PRESENTE Y CREMAS ANTIARRUGAS. Habitar un sólo cuerpo mientras sorteamos los mensajes que nos exigen cambiarlo.
Trabajar la autoimagen, autoestima y autoconcepto por medio del acompañamiento grupal y así desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente.
Flors per a un futur sostenible
Visita dinamitzada. Darrere de l'energia solar
Llum i color (Barcelona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
Viu l'electricitat I
Experiments amb molta espurna
Investiga com es fan els medicaments
Síntesi química, per al Parkinson
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.