Resultats de la cerca
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.TALLERS DE CIÈNCIES 'MELQUÍADES'
Tot un repertori de tallers de fenòmens físics diferents, sempre molt participatius i adaptats a cada edat.. Descompte ACTIVITUM!
'FESTA A LA GRANJA' (EDUCACIÓ EMOCIONAL A TRAVÉS DELS TITELLES)
Un conte de titelles ens dóna peu a parlar de les emocions: de les nostres i de les dels altres. Descompte ACTIVITUM!
Descobrim el Parc de l’Agulla
Fent ús de GPs aprendrem perquè i quan es va construir el Llac de l’Agulla, com es gestiona i quines són les seves funcions.
Observatori d'ocells de les ribes del Ter
Sortida d’entorn fluvial per observar ocells ardeids
Empúries: ciutat romanna
Recorregut temàtic pels principals espais de la ciutat romana per descobrir la història de l'antiga Emporiae i comprendre com es va iniciar la romanització i què va suposar
La Riera de Vallforners
Ideal per iniciar els alumnes en l’estudi d’un ecosistema, experimentar amb mostres i despertar actituds de valor, respecte i foment per a la conservació i la preservació del patrimoni natural.
Els grans oblidats! Qui viu al compost?
Hi ha un grup d'organismes que treballen a l'ombra, sense fer soroll, totalment indispensables i que passen del tot desapercebuts, sense els quals el nostre entorn seria molt pitjor i molt més brut.
Tot és química
Visita que mostra la diversitat i versatilitat de comportament dels elements químics.
MATEMÀGIA, Art i Ciència!!
La màgia i les matemàtiques es donen la mà... demostrant que juntes poden ser increïbles!!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.