Resultats de la cerca
"Expedient 17/11”
NOU! "Expedient 17/11” és una activitat gamificada per descobrir el centre històric de Cardona, la seva història i les seves curiositats.
Salvem les platges metropolitanes
L'activitat s'inicia amb una presentació de la platja i de l'entorn metropolità on es troben. Es visiten espais naturals amb uns ecosistemes molt especials
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.EL MÓN MEDIEVAL. UN VIATGE IMMERSIU DEL ROMÀNIC AL GÒTIC
A través de la nova sala immersiva del MEV farem un recorregut per l’art, la història i el pensament de l’edat mitjana, des del feudalisme al naixement de la burgesia.
Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
Reciclar és la R més coneguda, però Reduir i Reutilitzar són clau per minimitzar residus. En aquesta activitat, descobrirem com aplicar aquestes dues R per a un impacte ambiental més gran.
Visita guiada: Els invents i els inventors de la Farinera
Una nova manera pels alumnes de conèixer la fàbrica de farines i entendre com la combinació de coneixement, eines i tècniques pot ajudar a millorar el món.
De la pedra al pvc
Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.TANGRAM (Tangram)____
Toc de Retruc uneix en aquest espectacle la visualitat del joc dalt l'escena amb arts escèniquesVisita lliure Gaudí Experiència
La visita lliure a Gaudí Experiència combina les vessants lúdica i didàctica, i permet acostar els i les alumnes a l'univers creatiu de Gaudí d'una manera interactiva i innovadora.
COLÒNIES ESCOLARS: AVENTURA
Aquesta activitat dedicada a nens i nenes a partir de 10 anys proposa el repte de superació d’un circuit de bosc vertical i una baixada de ràpel enmig del bosc de Mas Pagès.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.