Resultats de la cerca
Projecte Fronteres
El projecte Fronteres pretén donar veu a les experiències de diferents joves al voltant de la migració, les dificultats d’emprendre una nova vida i deixar la família enrere.
STEAM: Les matemàtiques tecnològiques en equip
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostra l’exposició Les matemàtiques i la vida però, com ja sabem, són el llenguatge de la ciència i són bàsiques per la tecnologia i l’enginyeria.
CURS. Com acompanyem la sexualitat d'adolescents i joves
En aquest curs repensarem l’educació sexual des d’una perspectiva feminista. Facilitarem eines a les educadores, famílies o referents adultes per acompanyar la sexualitat de joves i infants.
Llegim la imatge. Iconografia per entendre l'art.
Visita especialitzada per aprofundir en els nostres coneixements iconogràfics i literaris a partir de la lectura del patrimoni present a la Catedral.
Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Bits i Bites. El llenguatge dels ordinadors
Activitat dinamitzada amb actors, al voltant dels conceptes que es troben a l’exposició L'enigma de l'ordinador
Taller de percussió africana
Taller de percussió africana
LOS EXPERIMENTOS DE MELQUÍADES
Taller d'experiments sorprenents, sobre les propietats de l'aire i de l'aigua.
Medicina genòmica: de ciència-ficció a realitat
Com detectem alteracions genètiques cardiovasculars
L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del temps
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.