Resultats de la cerca
Com ens relacionem a través de les pantalles? (Primària)
L'objectiu de l'activitat és fomentar els valors de l'empatia i el respecte mitjançant la reflexió: actituds d'assetjament, crítiques i compartions, converses amb desconeguts, el marc legal...etc
Toca - toca...els teixits!
Un conte teatralitzat amb un taller i una visita dinamitzada a les sales del Museu Tèxtil.
Per què m'agrada el reggaeton...?
Amb la crítica constructiva al reguetón i al trap com a teló de fons expliquem l'acte creatiu musical amb tots els seus components bàsics.
CONTES AMAZICS DEL MAGRIB: "FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
Una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Educació per a l'interculturalitat, la diversitat, la pau.
MIRA, TOCA I ESCOLTA (Museu Deu)
Introducció a la col·lecció d’escultura.
Visita la fàbrica de xocolata C.R.E.O.
Vine a descobrir la història que amaguen les parets de Xocolates C.R.E.O.! Us explicarem com és el cacau, com s'elabora i farem una degustació de 3 xocolates. A més, visitarem tota la fàbrica!
Excursions geològiques amb la UB
Sortides al camp d’un dia a un indret de Catalunya on es podran veure diferents aspectes i temàtiques de la Geologia.
Tallers STEAM a l'aula
Tallers STEAM vinculats a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
Reaccions químiques (Barcelona)
Química experimental
El volcanet d'Olot
Activitat per descobrir de manera lúdica com és, com s'ha format el volcà del Montsacopa i conèixer el que l'envolta.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.