Resultats de la cerca
Visita a l'exposició “L’ús racional de l’aigua”
L’objectiu de l’activitat és conèixer millor l’aigua i el seu ús per part dels humans, per tal de poder-la estimar i valorar millor.
Moda en transició (70's-90's)
Presentació de peces originals i dinàmica de joc de rol sobre els canvis en la moda dels 70's als 90's
El procés tèxtil de la llana
Visita guiada a l'espai expositiu dedicat a la fàbrica tèxtil
Taller de percussió africana
Taller de percussió africana
QUÈ ÉS UN PORT?
Recorregut pel port a bord d'un llagut de pesca balear de 1921 que permet conèixer les tasques que s’hi realitzen, els vaixells que arriben al Port de Barcelona o els productes que transporten.
«Fem Caramelles!» Descobrim una tradició viva de Súria
Activitat participativa per descobrir les Caramelles de Súria a través del joc, la música i la creativitat.
SOM VISITANTS (Museu Deu)
Visita general al Museu Deu.
La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsParcs i pedals al Besòs
L'activitat "Parcs i pedals al Besòs" té com a punt de sortida l'Aula Ambiental Isabel Muñoz, al parc de Can Zam.
El món dels fòssils
Introducció a la paleontologia mitjançant la visita de sales i el laboratori per conèixer tots els processos que envolten la troballa d'un fòssil i el seu posterior estudi
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.