Resultats de la cerca
Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura
La lliçó de Matisse
Agents de l'aire net
Activitat educativa dissenyada per a estudiants del primer i segon cicle d'educació secundària obligatòria (ESO), amb l'objectiu d'aprendre més característiques sobre la qualitat de l'aire.
La sostenibilitat en relació al Dret a l'alimentació
Formació sobre la sostenibilitat vinculada al Dret a l'alimentació.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
Promoció de la lectura: macedònia de titelles, contacontes, clown i màgia
Espectacle de promoció de la lectura que combina titelles, contacontes, clown i màgia
Descobrim la Beebot
Aconseguirem comunicar-nos amb la BeeBot a través del llenguatge de programació per tal que arribi allà on ens hem proposat?
HISTÒRIES DEL MAR
Activitat participativa i en col·laboració en que l'alumnat coneixerà les diferències entre la navegació actual i l'antiga, a partir del treball en equip i la recerca,.
A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.El cicle de l'aigua: finit o infinit?
En aquesta activitat es repassa el cicle integral de l’ aigua i es posa el focus en les pràctiques socials que requereixen aquest recurs.
Visitem la Jugatecambiental
És una activitat d’ educació ambiental que té com a finalitat conèixer la platja o el parc metropolità i la Jugatecambiental més propera al centre educatiu.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.