Resultats de la cerca
Tirolinas Recorridos entre árboles
La actividad se divide en tres partes: - 1ro. Equipación con el material de seguridad. - 2do. 30 minutos de sesión de iniciación. - 3ro. 2 horas y 30 minutos para recor
DIA DE BRUIXES
Les dones de bosc, les dones sàvies, les bruixes i la naturalesa
Investiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.
Escapades per escoles i instituts a Port Ainé
Port Ainé. és una estació familiar i tranquil•la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
El camí de la caca
D’on creus que ve la caca? Què era abans de ser caca? Quins òrgans del nostre cos participen en el procés digestiu?
MÓN SANT BENET: Planta't a l'hort
Taller a l’Hort d’Aprendre
Fem un món més verd
Fem un món més verd” és un projecte d’aprenentatge i servei adreçat als centres d’ensenyament de Barcelona.
L'ART DEL VIDRE: VIDRE PINTAT AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu les potencialitats artístiques del vidre? Acompanyeu-nos a crear un disseny ben original per aplicar sobre una peça de vidre i a fixar-lo mitjançant un procés de cocció a dins d'un forn!
ODS: Com fer del món un lloc més sostenible i just per viure-hi!
Taller per donar a conèixer a l’alumnat els ODS.
Fem baldufes òptiques
Les il·lusions òptiques són percepcions visuals que enganyen al nostre ull. En aquest taller construirem baldufes òptiques, un dels enginys òptics més interessants creats des del món de l’art.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.