Resultats de la cerca
Saber versar (Girona)
Taller de poesia
JOC DE CARTOGRAFIA I ORIENTACIÓ
És un joc de pistes els continguts del qual es poden pactar amb la tutoria de l'aula. L'activitat es realitza al bosc i en proximitats del vostre centre. (Girona, Barcelona)EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaLA GALLINA D'EN SUNYER (Museu Deu)
Hi havia una vegada un artista que pintava molts animals…
Premis Treballs de Reccerca - Àmbit d'Humanitats i Ciències Socials
Premis als treballs de Recerca de caràcter humanístic i Ciències Socials
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.LA MAR D'ENGINY
L'alumnat treballa com a enginyers i enginyeres de la indústria naval dissenyant amb peces de LEGO un sistema per treure vaixells de l'aigua.
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
SBONK - (UN ESPECTACLE PARTICIPATIU A LA TEVA ESCOLA) - CATALA /INGLES /CASTELLANO
Un espectacle infantil de teatre, clown, mim i visuals inspirat en els contes de Gianni Rodari i que parla d'ecologia, contaminació i que promou solucions per a un món millor, més net i més sa.
Musicontes
Els Musicontes d'en Marcel són un recull de contes tradicionals adaptats així com d'altres més desconeguts, adreçats als més menuts, de P1 a P5. Diversió, música, aventures, moviment, emocions, màgia.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.