Resultats de la cerca
PALLASSOS: EL SHOW DELS 3/4 DE 15
Creem els nostres espectacles de pallassos amb molta cura i sensibilitat per aconseguir la vostra implicació, estimat públic, perquè gaudiu i us sentiu partícips de l’espectacle.
Qui viu a la riera?
Descobrirem quins macroinvertebrats viuen a la riera i determinarem la qualitat de l’aigua a partir d'indicadors biològics, organismes que ens indiquen determinades característiques de l’ecosistema.
Taller de sorra decorativa i visita guiada a la Cripta Gaudí
L'objectiu del taller és interpretar quins colors intervenen en els vitralls/finestres de la Cripta Gaudí. Sobre un vinil de tall aplicarem sorres de colors segons correspongui.Visita al Centre d'interpretació Dinosaures Fumanya
Dinosaures Fumanya és el jaciment europeu més extens amb petjades de Titanosaure del Cretaci superior i un dels més importants a nivell mundial.
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
Les plantes fan llana?
Coneixerem els diferents tipus de teixits que ha utilitzat la humanitat al llarg de la història. Una activitat vivencial on tindrem l’oportunitat de tocar i notar les les diferents robes i textures.
Taller com volen els globus aerostàtics
Activitat escolar Vol de Coloms MATÍ Arribada. Esmorzar a les instal·lacions. Taller "com volen els globus aerostàtics". Activitat “observem els globus”. Dinar a les instal·lacions.
Visita lliure a L'Aquàrium
Visita lliure per les instal·lacions de L'Aquàrium de Barcelona
L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
TITELLES: 3 POMES I UN TIÓ
Als nostres espectacles fem servir titella català, titella de drap i puppets. Les nostres històries són pròpies o adaptacions de contes populars, El tió de Nadal ens portarà una història màgica.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.