Resultats de la cerca
Les bombolles de l’Anton: Geometria amb bombolles de sabó
Tots hem jugat alguna vegada amb bombolles de sabó! Tot sembla molt simple, però darrere aquestes innocents i divertides figures s’hi amaga un formidable entramat matemàtic amb molta història.
Connecta't a un satèl·lit real! - Controla l'estat medioambiental del teu centre
Per primer cop, us podreu conectar a un satèl·lit real, interaccionar amb ell i enviar dades a temps real de l'estat medioambiental del vostre centre escolar!
COM UNA PEDRA
Sobre percepció, so i acció artística
Geologia de proximitat: la falla de Migmón i els tresors de la Terra
Itinerari guiat a la falla del Migmón, visita a l’exposició “Roques i minerals” i accés al Museu de la Mineria. Activitat adaptada segons el nivell educatiu.
LA GRANJA A L'ESCOLA!
Us oferim la possibilitat d’ apropar-nos als centres educatius per tal de que els vostres alumnes puguin gaudir amb els 5 sentits d’ alguns dels animals de la nostra granja!Un matí a la potabilitzadora
Descobrim el procés de potabilització.
Cinema i debat: El gran día (Barcelona)
Un documental per debatre sobre educació
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (I)
Descobrireu el món de la natura mitjançant un joc de pistesExplorant el passat: Una Excursió pel Castell i el Poble Vell
Visita guiada destinada a grups escolars pel Castell i pels carrers del Poble Vell de Súria. S’inclou la possibilitat de visitar per lliure la Sala d’Exposicions de Cal Balaguer del Porxo.
Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.