Resultats de la cerca
Depurem o potabilitzem?
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i a l'estació de tractament d'aigua potable (ETAP) de Sant Joan Despí, en funcionament des del 1955.
VISITA LLIURE AL POBLE ESPANYOL DE BARCELONA
Vosaltres poseu la imaginació, nosaltres posem l'espai. El Poble Espanyol és un recinte ple de racons amb misteri, secrets per descobrir, artesania, art contemporani, zona de pícnic i sense cotxes!Visita al Centre d'interpretació Dinosaures Fumanya
Dinosaures Fumanya és el jaciment europeu més extens amb petjades de Titanosaure del Cretaci superior i un dels més importants a nivell mundial.
UN CASTELL PER DESCOBRIR
Durant aquesta activitat coneixerem on es troba, quina és la seva història i quina funció i usos ha tingut a través dels anys, i entendrem per què és important la seva visita i conservació.
Visita comentada a “La botànica en l'art”
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
MNACTEC en ruta: Descobrim el geni Leonardo da Vinci
Activitat interactiva per descobrir aquest geni i aprendre curiositats de la seva gran obra creativa relacionada amb invents, màquines i tecnologia
Visitem el vostre centre: Planetari i sessió d’astronomia
Sabem que a vegades pot resultar difícil programar una sortida fora del centre educatiu, per aquest motiu oferim una sessió d’astronomia al vostre Centre Educatiu. Ens desplacem per tot Catalunya.
MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.Cúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.OMBRES DE DINOSAURE
Es tracta d'una activitat original on es fa servir d'una disciplina artística (el teatre d'ombres xineses) per a explicar un concepte científic (l'evolució dels dinosaures).
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.