Resultats de la cerca
Tecnologia tèxtil: de la fibra al fil
Taller tecnològic per conèixer les infraestructures i les matèries tèxtils
Els habitants del riu
Observació i estudi dels ocells i peixos que viuen al riu Ter
Medieval Stories - Visita al Montblanc Medieval
Viatge al Montblanc Medieval per a descobrir, en primera persona, com es vivia a l'Edat Mitjana.
Bibliòfilus
Activitat educativa per fomentar l'hàbit de la lectura en els infants mitjançant la màgia, el clown i els titelles. Per a nens i nenes a partir de 5 anys.
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
El cinema domèstic i la memòria familiar
Jornada de Portes Obertes ODONTOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Llepa't els dits amb la història
Visita dinamitzada per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història, des de la prehistòria fins a època medieval, on el menjar és el fil conductor.
Camí als safareigs
Descobreix els antics safareigs públics de Torrelavit i l’art de fer la bugada tot recorrent el riu.
POSTAL DE RECORDS
Taller d'art sobre la relació de Josep Palau i Fabre i Picasso
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.