Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Els residus elèctrics i electrònics
L’objectiu del taller és que l’alumnat prengui consciència de l’impacte ambiental i social de l’ús de dispositius mòbils i portàtils, fomentant una reflexió crítica sobre el nostre model de consum tec
Elles en la ciència
Aportacions imprescindibles de les dones a la ciència
La mama dels arbres
La cobdícia d’ alguns humans posarà en perill l'harmonia entre la gent i la natura. Wangari i les dones dels pobles decideixen fer.hi front amb un senzill gest: replantar d'arbres la seva terra.
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Mapa del futur
Està pensat perquè els estudiants reflexionin sobre les seves metes personals, professionals i acadèmiques, de manera creativa i participativa.
UN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.
Sonia Delaunay: de la pintura als teixits i la moda
Una aproximació a l'artista Sonia Delaunay com a dissenyadora de teixits i indumentària.
Itinerari pel Patrimoni Industrial de Terrassa
Itinerari guiat pel patrimoni industrial de la ciutat que comença amb una visita guiada a l'exposició permanent "La Fàbrica Tèxtil"
Mini joc amb Scratch: Ocell
Programem una versió simplificada del conegut joc “Flappy Bird”, on l'ocell protagonista ha d'esquivar columnes per seguir avançant
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.