Resultats de la cerca
Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.
Pedals al parc de la Fontsanta
L'activitat "Pedals al parc" permet descobrir els beneficis i serveis ambientals i socials d'un espai verd urbà mentre es fa ús d'un mitjà de transport sostenible: la bicicleta.
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.La Pepa Draps
Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.
Xerrada: El ciberbullying
Xerrada dirigida a famílies on tractarem el ciberbullying
ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
Taller de programació a l'aula
Descobreix com la programació pot entrar a l’aula: amb Scratch, els alumnes creen històries i jocs mentre desenvolupen pensament lògic i creativitat.
El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.Què és el so?
Taller per descobrir les propietats i la percepció del so.
MELQUÍADES EXPERIMENTADOR
Taller d'experiments sorprenents, sobre les propietats de l'aire i de l'aigua i sobre la força de la gravetat.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.