Resultats de la cerca
Descobrim la Feixa dels Ocells
Proposta que cerca introduir als alumnes en les tècniques d’observació ornitològica. Descoberta de la població d’ocells hivernants als boscos i conreus del Parc Natural de la Serra de Collserola.TALLERS de SERIGRAFIA EN ANGLÈS
Taller de Serigrafia en Anglès per a Nens i Nenes (9–12 anys) 2n cicle de primària
D'on ve l'aigua de l'aixeta
Visitem la potabilitzadora!
Caiac al riu Ter
Activitat divertida, esportiva i de natura. Naveguem pel riu en canoa canadenca o caiac i gaudim descobrint l'entorn tan especial que ens ofereix el descens fluvial pel Ter!
L’aigua, un recurs escàs que cal estalviar
Taller teòric i pràctic on els participants entendran la importancia de l'aigua per a la vida i les problemàtiques relacionades amb la seva contaminació.
Pere el Saliner: la llegenda del descobriment de la sal
Recorregut pel nucli antic i el Castell, amb l'explicació de la llegenda de Pere el Saliner. La finalització de l’activitat es durà a terme al Casinet, que inclourà un recipient de sal personalitzat
MIRA, TOCA I ESCOLTA (Museu Deu)
Introducció a la col·lecció d’escultura.
El Sistema Solar: Planetari mecànic
Aprèn algunes curiositats sobre el nostre sistema solar i construeix un planetari giratori en equip.
Els colors de la llum
La proposta d’aquest taller es descobrir les característiques i propietats que té la llum, a partir de petites activitats.JOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!Mostrant 1-10 de 1.993 elements.