Resultats de la cerca
Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.Festival en xifres! Descobrim la música a través de les dades
Explora el món dels festivals de música analitzant dades reals. Una activitat per aprendre a interpretar gràfiques i descobrir l’impacte cultural del rock a través dels números.
Petits Copistes: La màgia dels manuscrits medievals
Descobreix els secrets dels llibres medievals amb "Petits Copistes: La màgia dels manuscrits medievals". I al taller fareu un dietari de l'aula, on cada pàgina serà una obra d'art.
Voleu venir amb l'escola al Cremallera de Montserrat?
Arribar a Montserrat amb el Cremallera ofereix en si mateix la possibilitat de viatjar amb un mitjà de transport singular, gairebé únic a l’estat espanyol.
Cràters i volcans: visitem el volcà de la Crosa
Coneixem com és el cràter més ample de la península i el seu vincle amb l'aigua.
Excavem el Miocè
Voleu que els alumnes experimentin en primera persona les diferents tasques que desenvolupen els paleontòlegs?
Que peti la plaça!
Espectacle musical ideal per a qualsevol tipus de festa de l'escola, Carnestoltes, final de curs, castanyada...Apta per a totes les edats."Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).
Visita guiada a la Vil·la romana dels Munts
Activitat realitzada a la Vil·la romana dels Munts
TALLER DE VITROFUSIÓ AL POBLE ESPANYOL
Dissenyarem una peça decorativa de vidre utilitzant la tècnica del fussing o vitrofusió. Després visitarem el taller artesanal i el Museu Fran Daurel.
Mostrant 1-10 de 2.095 elements.