Resultats de la cerca
El Vitraller de la Catedral
Aprendrem com es feien els vitralls a l'Edat Mitjana. Coneixerem el procés d'elaboració d'un vitrall. Farem el nostre propi vitrall com uns mestres vitrallers.
Programa de sensibilització #educaSJD
El programa #educaSJD ofereix als joves la possibilitat de conèixer històries en primera persona de col·lectius en risc d'exclusió social i d'implicar-se per canviar les situacions d'injustícia.Ruta del Rec Major
Segueix el Rec Major i la seva estreta relació amb la història de Banyoles.
Centre Històric de Cardona
Itinerari guiat interpretatiu pel centre històric de Cardona (Bé Cultural d’Interès Nacional), una vila als peus del Castell.
Clik. Jocs per descobrir la ciència - Espai Singular
A través del joc i l'observació, els més petits s'ho passaran d'allò més bé fent descobriments científics.
Jocs tradicionals: A QUÈ JUGUEM?... i a què jugaven les nostres àvies i avis?
Omplim fins a 500 m² amb més de 30 jocs tradicionals, alguns d'ells a escala gegant, construïts de forma artesana emprant la fusta com a material respectuós i reciclat per a jugar.
Promoció de la lectura: macedònia de titelles, contacontes, clown i màgia
Espectacle de promoció de la lectura que combina titelles, contacontes, clown i màgia
Dorothy i les seves plantes.
Fer feina al laboratori
M'agrada tal com soc II
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
Mostrant 1-10 de 2.095 elements.