Resultats de la cerca
Els nostres rebesavis: en Pau, en Lluc i la Laia
La troballa del Pau, el Lluc i la Laia ha permès a la comunitat científica i als paleontòlegs entendre millor l’evolució dels grans primats fòssils.
Dret a l'alimentació: Des d'una perspectiva Nord-Sud global i de gènere
Formació en la qual s'introdueixen els conceptes bàsics del dret a l'alimentació des d'una mirada de Justícia Global.
Què és el malbaratament alimentari?
Taller sobre el malbaratament alimentari i les seves causes i conseqüències.
perQnadons: espectacle participatiu de percussió per nadons (0-3 anys)
Espectacle participatiu de percussió on els nadons viuran una experiència única a través dels sentits, que els transportarà del ventre matern, acompanyats pel so del batec del cor, al món del ritme.Visita escolar "Experiència Cacaolat"
Us presentem l'activitat educativa de Cacaolat, per conèixer de primerà mà els ingredients que fan únic aquest batut: la llet Letona i el cacau.
Què és el so?
Taller per descobrir les propietats i la percepció del so.
La Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.
LA PEDRERA: L'escala de cargol
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casaLideratge per a l'aprenentatge
Formació amb la UCL Institute of Education per potenciar el lideratge educatiu i millorar la qualitat dels centres mitjançant el desenvolupament professional dels equips directius.
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.Mostrant 1-10 de 1.998 elements.