Resultats de la cerca
Sumo de Robots
Construirem i programarem un robot que sigui capaç d’enfrontar-se a altres robots en combats de Robo-Sumo.
Restes i rastres a la Séquia
En un recorregut pel bosc, farem de detectius i llegirem la natura a través de les restes i els rastres que hi trobem.
LES FINESTRES DE L'ART
Ens endinsarem en un viatge per la història, la cultura i el pensament a través de l’art.
CONTES GITANOS: "RAVI XANÓ, un gitano de l'Índia"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
L'espectacle contempla una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Aprenetatge vivencial en valors.
Tast d’aigua
Coneixerem a partir d’un tast científic, les propietats de l’aigua, i com de diferent pot resultar segons el seu origen i mineralització.
ESPAIS DE LA BATALLA DE L'EBRE.
L’experiència recorre diferents espais a la Terra Alta i Ribera d’Ebre que foren emblemàtics al llarg de la Batalla de l’Ebre (riu, trinxeres, destrucció, record).
Sortides multiaventura a la Cerdanya
Un emplaçament ideal tant per a la practica esportiva hivernal com d'estiu amb vistes al Cadí.
TALLERS CREATIUS
Tallers creatius de tot tipus i per a qualsevol ocasió
Plàstic. Genial o pervers?
Visita per a grups escolars a l’exposició
EL COR DEL VOLCÀ
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en JordàMostrant 1-10 de 1.994 elements.