Resultats de la cerca
Tecnologia hidràulica; la força de l'aigua
Conèixer el funcionament de l’energia hidràulica en la fàbrica tèxtil
Jornada de Portes Obertes ARQUITECTURA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Mapa interactiu electrònic
Taller d'electrònica i programació on construirem i programarem un joc electrònic.
ACTIVITATS A LA CARTA (Museu Deu)
El Museu Deu compta amb una rica col·lecció, que repassa fonamentalment l’art dels segles XIX i XX, encara que abarca més de 1.000 anys.
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.APRENEM A NAVEGAR
El Far de Formentera es converteix en un vaixell escola on l'alumnat aprèn a navegar a vela i amb els instruments tradicionals, per les aigües interiors del Port de Barcelona.
L'AVENTURA DE SER TORTUGA MARINA
Activitat destinada per a primària cicle mitjà i superior. (3r, 4t, 5é i 6é)
EL CASTELL DE PENYAFORT. HISTÒRIA D'UN EDIFICI MIL·LENARI
Aquesta visita permet a l'alumnat descobrir la història de l'edifici que millor explica la història de Santa Margarida i els Monjos, el castell de Penyafort.
Quina història explica la teva guitarra?
Dissenya una guitarra imaginària i crea una història original inspirada en el seu disseny. Una activitat que connecta creativitat, història i expressió artística.
Observació del sol amb el telescopi solar mes gran de Catalunya de la ma de astroxperiences.com
Explora el fascinant món del Sol amb el nostre Taller d’Observació del Sol, dissenyat per a estudiants de primària, secundària i batxillerat. El Sol és la font d’energia i vida per al nostre planeta,
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.