Resultats de la cerca
Taller Smart City: la ciutat del futur
Com seran les ciutats del futur? Construirem una ciutat que generi la seva pròpia energia, tingui molts espais verd i utilitzi la tecnologia de forma eficient i sostenible.
CONSTRUIM OBJECTES DE FUSTA AL POBLE ESPANYOL
L’Estudi de Fusteria del Poble Espanyol us ofereix la possibilitat de construir una titella per jugar!
Espectacles educatius per a llars d'infants
Espectacles de teatre per a nens i nenes de 0 a 3 anys. Activitats educatives molt visuals que combinen l'humor del clown amb els titelles, la màgia i la música.
La Laura i en Joan en una recerca molt espacial (astronomia)
Recordem la composició del Sistema Solar i descobrim com s'estudiava el cel abans i avui dia. Fabriquem un telescopi i utilitzem el luxímetre per descobrir nous planetes.
Mobles grans, arquitectures petites
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
DESCOBRIM LA QUADRA
Descobrim la Quadra, espai on trobem els elements dels balls populars i les Festes Majors de Santa Margarida i els Monjos. Una visita vivencial i participativa ens aproparà a la cultura popular.
Visita la Farga Palau!
Coneix la Farga Palau i la importància del treball del ferro en l'evolució econòmica i social de la zona del Ripollès.
Les estrelles i el mar
Taller experimental + visita lliure a L'Aquàrium Quants braços tenen les estrelles de mar? On tenen la boca? Es poden moure? Investiguem-ho!
Mitologia de les Constel·lacions i els planetes: el Sistema Solar
Explicacions d'on venen els noms dels planetes (mitologia romana), i algunes de les constel·lacions (mitologia grega).
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.