Resultats de la cerca
Enfanga't al torn
Vine al Museu del Càntir d'Argentona a experimentar amb el fang! Cada alumne farà el seu propi gerro de ceràmica.
Molt més que paraules. Expressió corporal al cinema mut
Descobrirem el cinema mut i explorarem les nostres emocions a través de l'expressió corporal.
TALLER DE DANSA COGNITIVA PER INFANTS I FAMILIES
Un taller de dansa i clown en familia on tot és possible!
La vaca com a guia emocional
La vaca i altres animals de la granja seran els nostres guies per tal de que els nens i nenes puguin desenvolupar la seva consciència i habilitats emocionals.
Escapades per escoles i instituts a Port Ainé
Port Ainé. és una estació familiar i tranquil•la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
BALLANT'ESPRIU
Sinera, "Arenys" al revés, vista també al revés, pels ulls d'un infant. L'aigua, la sorra, les xarxes, el xiprés, les velles, els llençols al vent i la mort. Una proposta de dansa visual i tendre.
Planetari Mòbil ambiental
Planetari per muntar dins el centre educatiu. dues propostes d'Educació adaptades a cada nivell.
Univers Gaudí amb Park Güell
La visita dinamitzada a G Experiència i el Park Güell vol donar a conèixer Gaudí d'una forma innovadora, mitjançant una activitat educativa-cultural adaptada les competències de cada nivell.
Circuit Vial en Bici
Circuit del qual gaudiran els més petits (3 a 6 anys)
Taller de programació a l'aula
Descobreix com la programació pot entrar a l’aula: amb Scratch, els alumnes creen històries i jocs mentre desenvolupen pensament lògic i creativitat.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.