Resultats de la cerca
Descobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.
Rapejant els clàssics (Girona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
La veritable historia dels 3 porquets
Introducció de l'anglès.EDUCAR EN ART (Museu Deu)
Activitat destinada a alumnes/nas del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil,
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Els moixons i la lluna
Conte participatiu sobre els ocells del Delta de l'Ebre
MESTRES I ALUMNES, AMB UNA MIRADA EMPÀTICA!
“Activitat especial per ajudar a la convivència entre alumnes i mestres”
FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.
Taller Excavem el Miocè al CRIP
Trobar un fòssil no és una feina fàcil. Cal saber on buscar però també com fer-ho. I un cop trobat, la feina no s’acaba, de quin animal era aquell ós petrificat? Sigues paleontòleg per un dia!
Espectacle de Sant Jordi
Espectacle de Sant Jordi per escoles on s'explica en forma de conte la tradicional llegenda de Sant Jordi. Un espectacle amb titelles gegants i molta màgia.Biosfera fosca
L’aposta per un univers viu
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.