Resultats de la cerca
Neuroboros
Neuroboros en un projecte de tres mesos de durada per fomentar els hàbits saludables en joves de 3r d'ESO a través d'una web-app i d'un programa de classes sobre el cervell i el comportament humà
Fem de paleontòlegs i paleontòlogues!
Vols saber quina feina es fa en un museu de paleontologia? Vols saber qué es un fòssil i com els trobem?
QUE SÍ, VIDA! Prevenció del VIH/sida - ITS i la negociació afectiva - sexual
QUE SÍ, VIDA! és una activitat de teatre/fòrum on es treballa la prevenció de les Infeccions de Transmissió Sexual i el VIH/sida, incidint particularment en la negociació afectiva – sexual.
Ruskus' Little Train
Teatre en anglès de clown, màgia i titelles sobre un pallasso i un trenet entremaliat. Anglès de nivell iniciació. Activitat per als cicles infantil i inicial.
La mama dels arbres
La cobdícia d’ alguns humans posarà en perill l'harmonia entre la gent i la natura. Wangari i les dones dels pobles decideixen fer.hi front amb un senzill gest: replantar d'arbres la seva terra.
TALLER COEDUCATIU - AIXÒ NO VA DE NENS I NENES
Això no va de nens i nenes, i per aquest motiu és imprescindible anar fent camí cap un món lliure d'estereotips.
Som conductors
Per on viatja la llum des de l’interruptor fins a la bombeta que encén? Podem aconseguir que l’electricitat viatgi per qualsevol material? Aconseguirem construir un circuit elèctric?
Com es fabrica un teixit
Taller on els/les alumnes descobriran la tipologia de fibres que existeixen, els seus orígens i com diferenciar-les
Banyoles Medieval
Itinerari pel barri vell de Banyoles per conèixer com era una ciutat medieval, com es va fundar, quins oficis s'hi desenvolupaven i quins eren els grups socials de l'època.Ludoteca musical
La ludoteca musical és una activitat, que podreu contractar i la portarem a la vostra escola. Una activitat de 2 a 99 anys, i on els jocs de música seran els protagonistes.Mostrant 1-10 de 2.095 elements.