Resultats de la cerca
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora i 30 minuts de durada.
Story Femme: mirada i gènere en la cultura audiovisual
"Story Femme" analitza la mirada de gènere en l'audiovisual. Exposa les bases del masclisme i la violència simbòlica vers les dones, fomentant el debat sobre el nexe entre cinema i patriarcat.
MÓN SANT BENET: Per sucar-hi pa
Taller de cuina i història medieval
Gimcana inclusiva MIFAS. Recorregut sensorial
A través del joc ensenyem amb quines dificultats es troben diàriament les persones amb discapacitat, ja sigui física, orgànica o sensorial. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
Projecte Cossos
Cossos és un taller que reflexiona sobre el cos, trencant la idea de cos normatiu. Amb el debat i l'expressió, busca nous models positius i visibilitza microviolències vers els cossos dissidents.
Matemàtiques secretes
Matemàtiques al servei de la privadesa
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: L’ocell que ha perdut la memòria
Activitat de descoberta del món dels ocells
Qui viu a la riera?
Descobrirem quins macroinvertebrats viuen a la riera i determinarem la qualitat de l’aigua a partir d'indicadors biològics, organismes que ens indiquen determinades característiques de l’ecosistema.
Interpretació poètica (Tarragona)
El cos i la paraula
UN DOFÍ A LA PLATJA
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.