Resultats de la cerca
STEAM: La relació entre la S de Science i la M de Mathematics?
Les matemàtiques es troben per tot arreu i ja sabem que estan molt relacionades amb la tecnologia i l’enginyeria, però sovint es deixa de banda el paper que tenen en la química i la biologia.
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.Mes enllà de l’Homo sapiens...
Cap on avança l’Homo sapiens com a espècie? En aquesta activitat reflexionarem sobre l’impacte de les últimes innovacions tecnològiques en l’evolució humana i la configuració de la societat del futur.
En què consisteix l'alimentació sostenible?
L'alumnat descobrirà l'alimentació sostenible, els seus principis i com adoptar-la, per elaborar després un menú que reflecteixi aquests valors.
FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 0-5 anys.
De plàstic a fantàstic: un residu creatiu
Visita + taller per a grups escolars a l’exposició Plàstic. Genial o pervers?
Visita a la potabilitzadora de Manresa
Visitem les instal·lacions on es potabilitza l’aigua de consum humà de Manresa, que arriba a la ciutat des del Llobregat mitjançant la Sèquia i és embassada al llac artificial de l’Agulla.
Una altra carta als Reis
Que es realment important? Que podem demanar als Reis? NadalAudició Musical a l'Aula: FLAUTES D'ARREU
NOMÉS PER ESPAIS EXTERIORS Audició didàctica a l'aula sobre flautes de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem flautes de bec, travesseres, oblíqües, globul.lars, gegants, sense forats, dobles, etc.
Mostrant 1-10 de 1.995 elements.