Resultats de la cerca
Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.EL JOC DE L'ARTESANIA
Organitzats en grups fareu un taller artesanal a l’atzar, el que us hagi tocat al joc. Per aconseguir ser els primers, caldrà que aconseguiu les eines, el material, l’artesà/ana....tot un repte!
El drac a qui li encantava llegir
Espectacle de titelles per a infants des de I3 fins a 2n de primària. Espectacle educatiu, lúdic i interactiu, el que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
Mas de Colom amb els 5 sentits
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca Mas de Colom
Com treballar el canvi de model agroalimentari en l'àmbit educatiu
Formació en la qual s’exploraran eines per a la promoció i garantia del dret a l'alimentació des de l’àmbit educatiu.
FESTA EN BLAU
L'espectacle és de ball i animació i portem elements plàstics per a que el públic participi activament.Observatori d'ocells de les ribes del Ter
Sortida d’entorn fluvial per observar ocells ardeids
Descobreix l'entorn natural de la teva escola
Coneix que amaga la natura prop de la teva escola.
EL CASTELL DE PENYAFORT. HISTÒRIA D'UN EDIFICI MIL·LENARI
Aquesta visita permet a l'alumnat descobrir la història de l'edifici que millor explica la història de Santa Margarida i els Monjos, el castell de Penyafort.
VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME (CIVRM)
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.