Resultats de la cerca
Construcció de Sòlids Platònics amb Origami
Utilitzant la tècnica de l'Origami modular aprendrem a construir alguns dels cossos geomètrics coneguts com a Sòlids Platònics o poliedres regulars. També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
Tot el que llegim, és cert?
Dinàmica participativa amb l'objectiu de fomentar el pensament crític davant la informació que circula per la xarxa
ESTADES ESCOLARS AL COR DEL PARC NATURAL DELS PORTS
Ens trobem al cor Parc Natural dels Ports, per gaudir uns dies plens d'emocions i aprenentatges acompanyats d'educadors ambientals/guies encarregats de dinamitzar els tallers d'educació ambiental.
Elmer, l'elefant de colors
Conte teatralitzat per a infants des de 2 fins a 8 anys.
Expedició subaquàtica (Tarragona)
Investiguem les restes d’un naufragi
Taller de transparències i visita guiada a la Cripa Gaudí
L'objectiu del taller és que els alumnes interpretin el llenguatge de la llum imitant la tècnica dels vitralls que trobarem a la Cripta.FER CAGAR EL TIÓ GEGANT
Els TRES QUARTS DE QUINZE us portem un tió ben diferent!, mentre uns el fan cagar, els altres veuen com cau el torró. Al nostre tió ja no li fa vergonya que els nens vegin d’on surten els regals..
Vida extraterrestre amb astroxperiences.com
Estem sols a l’univers? Aquesta és la pregunta que ens hem fet des d’antic i que continuem tractant de respondre.
Ruta pel Pla de Martís: aigua, tríops i roques
al Pla de Martís coneixerem en la seva formació, funcionament i característiques hidrogeològiques. Descobrirem el travertí, una de les roques de la zona, i els tríops, una espècie de crustacis.
Mira, un peix!
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.