Resultats de la cerca
FEM DE TERRISSAIRES AL POBLE ESPANYOL
Aquest any inaugurem un Forn de ceràmica. Els alumnes coneixeran aquest ofici i descobriran com funciona un torn. Després amb la tècnica del pessic donaran forma a un bol.
COM TRACTEM ELS ALTRES ANIMALS?
Amb aquest taller els infants s'apropen a la realitat que viuen els altres animals quan són utilitzats com a objectes. Mitjançant una metodologia activo-participativa els infants treballen l'empatia.
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
Literatura a les xarxes (booktubers, bookstagrammers, booktokers...)
Xerrada sobre les comunitats lectores a les xarxes socials impartida per una creadora de contingut sobre llibres en catalàHo pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.Reprol·linitza't
Taller participatiu d’educació mediambiental i conservació de l’ecosistema.
El mural de Sol LeWitt
Color, línia i moviment!
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Fem d'arqueòlges!
Taller participatiu per conèixer la feina dels arqueòlegs.
Taller "El matemàtic" pastisseria educativa
Mesures i proporcions en pastisseria. Taller on s'aprenen conceptes bàsics de matemàtiques a través de receptes senzilles
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.