Resultats de la cerca
Globoflèxia Participativa amb Lulú, Panxita i Trotas
Taller participatiu a on aprendrem juntes com fer diferents figures de globus... "Quan surts a passejar El Gos per veure Les Estrelles, pots trobar- te La Serp camuflada en La Daga...
Visita apiari a la Serra de Collserola
Visita a un dels nostres apiaris didàctics, al Parc Natural de Collserola. Basem el taller en l’aprenentatge a través de l’experiència sensitiva i emocional i el contacte directe amb les abelles.
MÓN SANT BENET: Hi havia una vegada... un monestir!
Itinerari de descoberta del monestir
Sortida Robinson
La combinació ideal: navegació en vaixell i senderisme apte per tothom!
Aireja't en bici a Can Picó (activitat doble)
Aquesta activitat té per objectiu combinar la circulació en bicicleta amb l’estudi de la qualitat de l’aire de l’entorn per on circularem.
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOFem teatre d'ombres
A través de la col·lecció de figures de teatre d’ombres del museu, es donen a conèixer les llegendes orientals i les tècniques artístiques aplicades en la seva construcció.
Disseny d’activitats i projectes a mida
Si busques continguts de qualitat per al teu alumnat, ja sigui per projectes o de manera tradicional, el nostre equip està preparat per oferir-te solucions personalitzades.
Viatgem al segle XIX! Com es vivia abans?
Visita L' Enrajolada, Casa Museu Santacana, i esbrina com vivia una familia benestant del s. XIX. Ens disfresserem, jugarem, i descobrirem com de diferent era la vida abans i com ha canviat tot!
Mira com sona. Un joc entre el so i la imatge
En aquest taller ens iniciarem en la dimensió sonora, jugarem a escoltar el nostre entorn i ens fixarem en allò que ens passa desapercebut.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.