Resultats de la cerca
Olimpíada de Geografía
Concurs organitzat pel Col·legi de Geògrafs que té com a objectiu premiar els estudiants de segon de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia.
VEUS D'AIGUA, la cantata exclusiva de Secundària (10 ANYS)
Demostrem de què som capaços a l'ESO: participeu al 10è aniversari d'una cantata única!!!
TALLER "D'YNDIANES" (estampació tèxtil)
Activitat que combina molt bé els aspectes científics, històrics i tècnics amb la dimensió participativa, pràctica, lúdica com creativa.L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.CAPGIREM EL GÈNERE
Taller vivencial per a infantil que qüestiona estereotips de gènere a través del joc, el cos i els contes, promovent llibertat d’expressió, respecte i coeducació.
Taller d'il·lustració de poesia
Artistes donen eines per a interpretar textos literaris i traduir-los en il·lustracions fent servir diferents tècniques artístiques.
Taller de pintar pinyes i visita guiada a la Cripta Gaudí
Donar a conèixer com Gaudí s'inspira per fer els vitralls/ finestres de la criptaEl cicle dels residus i els recursos: el viatge del Recuc
Aquesta activitat a l'aula compta amb un personatge, el Recuc, que ens explicarà el viatge dels residus orgànics.
Visita als espais de la batalla de l'Ebre amb Terra Enllà. Un dia
Visita als espais de la batalla de l'Ebre. Jornada sencera. Espais: pas de barca de Miravet i cap de la vila, Poble Vell de Corbera d'Ebre, museu, trinxeres i Memorial de les Camposines
Visita-taller: ARQUEÒLEGS PER UN DIA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
Els alumnes aprendran de manera senzilla el mètode d’investigació arqueològica a l’hora que descobriran com era el camp d’aviació i el dia a dia dels pilots i els mecànics.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.