Resultats de la cerca
Habitatge i vida quotidiana al llarg del temps
Al llarg de recorregut, visitarem diferents habitatges de la història i coneixerem la gent que hi vivia. Experimenta com vivia la gent d’altres èpoques, mira com eren les seves cases.
Sortida guiada en caiac a les illes Medes
Combinació perfecta d'esport, mar i aventura! Descobrirem racons del litoral inaccessibles per altres mitjans.
PICCOLO CIRC DE FIL: titelles, teatre i dansa
Obra de titelles, teatre visual i dansa sense text que mostra com la cosa mes difícil no és caure se de una corda fluixa si no trobar la força de tornar a pujar en aquesta.
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Una època d’invents i descobriments | Museu del Renaixement
Activitat per conèixer el Renaixement més enllà de l’art, explorant invents, descobriments geogràfics i els nous coneixements d’aquesta època clau de la història.
Antarctica. Viatge immersiu al cor de l'Antàrtida
Amb Antàrtida Experiència, els grups escolars experimenten més que una simple visita, viuen un viatge immersiu al cor del Continent Blanc, combinant aprenentatge, emoció i consciència ambiental.
No és el teu cos, és el discurs
Una xerrada per entendre com la pressió estètica afecta infants i adolescents, i com educar mirades més lliures, crítiques i respectuoses amb la diversitat corporal.
L'Animalada
És una fauna mecànica interactiva que consta d’una col·lecció itinerant de 25 jocs autònoms de gran format.fets amb materials recuperats.
Ruta en bicicleta per la floració dels arbres fruiters
Espectacular ruta en bici. Molt senzilla i apta per a tothom. Això sí: només disponible sobre el mes de març que és quan els presseguers comencen a florir. Per les poblacions d'Aitona o Benissanet.
El tresor més valuós
Autoestima, autoconcepte, i benestar emocional. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.