Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Pedrera Pro
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
FESTA DE L' ESCUMA
Imprescindible per una festa de final de curs d'alt nivell.
LA LLUNA D'EN CALSINA (Museu Deu)
Hi ha un quadre al Museu Deu que no deixa indiferent ni a petits ni a grans.
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.Explora la natura del teu parc
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals de diversos parcs metropolitans i reflexionar sobre la importància de la implicació de les persones en la conservació de
Jornada de Portes Obertes ODONTOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Reacciona...tenim química!
Aclarirem conceptes com molècules, àtoms i reaccions mitjançant experiments.
Els nostres amics, els antics
Visitarem la prehistòria, l’arribada dels grecs i fenicis, la societat ibèrica, la dominació romana i finalment els visigots.
Descobreix el Teatre d'Ombres
Activitat lúdica i formativa al voltant del teatre d’ombres. L' objectiu és que els participants descobreixin les diverses possibilitats expressives i comunicatives d'aquesta disciplina escènica.
Per què m'agrada el reggaeton...?
Amb la crítica constructiva al reguetón i al trap com a teló de fons expliquem l'acte creatiu musical amb tots els seus components bàsics.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.