Resultats de la cerca
LES DRASSANES REIALS DE BARCELONA, FÀBRICA DE GALERES
Visita a un dels edificis més importants en la història de Barcelona; les Drassanes Reials, l'indret on es van construir els vaixells que van permetre el creixement de Catalunya a l'edat Moderna.
Treballs de síntesi a cases de colònies
Les millors propostes de síntesi en estades per secundària
Drogues, alcohol i lleis - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per tal d'informar sobre drogues i alcohol i les lleis que hi apliquen.
PATUFET - Cia. La Puntual - Eugenio Navarro i Néstor Navarro
En Patufet és un nen molt, molt petit. Tan petit que dorm en una capsa de maduixes i...
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.Visita: entrar en un graner medieval a l’Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l’Esquerda
Visita a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda, un laboratori a l'aire lliure que ens aproparà a l’agricultura i els sistemes d’emmagatzematge en època medieval.
ESPECTACLES I TALLERS PER A ESPLAIS
A La Puntual fa més de 20 anys que oferim funcions exclusives per a grups, i ara també volem ser part del vostre estiu.
Un dia actiu al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter
Descobreix el Parc Natural amb dues activitats en un dia.
Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.
TALLER DE PERCUSSIÓ AFRICANA: DJEMBE I DARBUKA
Taller circular en el qual aprendrem ritmes i patrons bàsics (Àfrica, Brasil, Turquia...) amb el djembé i la derbuka: com sonen, com es toquen, ritmes i patrons, com tocar en grup, jocs, improvisació.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.