Resultats de la cerca
El ritme que portem dins! Música, percussió i moviment per a Educació Infantil
Taller en una sola sessió d'1h al vostre centre, en la data i horari del curs que vulgueu!
Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
Com es fabrica un teixit
Taller on els/les alumnes descobriran la tipologia de fibres que existeixen, els seus orígens i com diferenciar-les
La pressió atmosfèrica
Un taller per deduir què és i descobrir els seus efectes
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.Construcció de cotxes propulsats per globus
Un taller on es combinen la fabricació amb materials reciclats i les lleis de la física.
Story Femme: mirada i gènere en la cultura audiovisual
"Story Femme" analitza la mirada de gènere en l'audiovisual. Exposa les bases del masclisme i la violència simbòlica vers les dones, fomentant el debat sobre el nexe entre cinema i patriarcat.
Jornada de Portes Obertes ODONTOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Animals verinosos
Taller amb part teòrica i part practica sobre els animals amb veri.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.