Resultats de la cerca
Viu l'electricitat I
Experiments amb molta espurna
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?L'obrador del mestre Huguet. Pintura i vida quotidiana a l'Edat Mitjana.
Abordarem l'expressió plàstica que es troba a la Catedral a través d'una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per a resoldre un immersiu joc de pistes.
Itinerari: Interpretar un entorn plural
Un esbós de la diversitat
SABATES VERMELLES
SABATES VERMELLES Pretén desxifrar els codis que desemboquen en la violència i que porten a l’agressivitat entre les relacions de parella, sigui quin sigui el seu sexe.
ESCOLACADABRA
Màgia d'Escenari per una festa de fi de curs o celebració especial, Màgia de Saló per fer a cada classe, o bé Màgia Close-Up (de proximitat) per realitzar a grups petits. Tenim la màgia que vulgueu.
Jornada de Portes Obertes COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Gestos (extra)ordinaris (Tarragona)
La dansa dels moviments quotidians
Missió Setciències
Missió Setciències té per objectiu despertar l'interès dels infants envers l'astronomia i l'apassionant món de les ciències mitjançant el clown, la màgia i els titelles.
Taller de Pixel Art
Veurem eines i tècniques per convertir-nos en autèntics artistes del "pixel art".Mostrant 1-10 de 1.993 elements.