Resultats de la cerca
Aventura i Aprenentatge a la Costa Brava (L'Estartit)
Activitats per escoles a l’Estartit: snorkel, caiac, senderisme, paddle surf, vaixell i més. Estades educatives i esportives amb allotjament i opcions extra.
Un passeig per la fàbrica!
Visita dinamitzada amb actors pels espais originaris de l'antiga fàbrica, on els alumnes es transformen en obrers i obreres en el seu primer dia de feina en la fàbrica tèxtil de 1920
Museu Memorial de l'Exili - Visita Guiada
La visita és una experiència d’un gran impacte emocional, que permet prendre consciència de la importància dels fets i solidaritzar-se amb les situacions similars contemporànies.Connecta't a un satèl·lit real! - Controla l'estat medioambiental del teu centre
Per primer cop, us podreu conectar a un satèl·lit real, interaccionar amb ell i enviar dades a temps real de l'estat medioambiental del vostre centre escolar!
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
TALLER CONÈIXER EL MÓN DEL RUC
Breu història del ruc, divertida i didàctica per descobrir peculiaritats dels rucs del seu comportament
Quan la Princesa es va escapar
Taller de contes no sexistes. Narració oral sense prejudicis..Sortides a la natura al Parc Natural de Collserola
Adreçada tant al segon cicle d'educació infantil com a tots els cicles d'educació primària. Aquesta sortida és accessible en transport públic i ideal per passar un dia a la natura amb els més petits.
El Vitraller de la Catedral
Aprendrem com es feien els vitralls a l'Edat Mitjana. Coneixerem el procés d'elaboració d'un vitrall. Farem el nostre propi vitrall com uns mestres vitrallers.
STEAM: El cervell dels telers
A partir de l’estudi d’una veta, aprendrem que el codi binari serveix per donar ordres als telers.
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.