Resultats de la cerca
El joc del Riu. Tal com raja!
Joc de simulació per tal de que els i les alumnes comprenguin l'afectació que pateixen els rius durant el seu recorregut, tant del medi natural com de les activitats humanes
Visita lliure a L'Aquàrium
Visita lliure per les instal·lacions de L'Aquàrium de Barcelona
Gimcana inclusiva MIFAS. Recorregut sensorial
A través del joc ensenyem amb quines dificultats es troben diàriament les persones amb discapacitat, ja sigui física, orgànica o sensorial. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
LEGO EDUCATION AL POBLE ESPANYOL
Sabeu com funcionen les màquines simples del nostre entorn? Voleu experimentar-ho? Ens endinsarem en construcció de models amb LEGO® Education, per aprendre a comunicar les nostres idees i sentiments.
VISITA A UNA CENTRAL HIDROELÈCTRICA
El recorregut per la central el fa un tècnic de la mateixa instal·lació que us ajudarà a entendre com funcionen aquest tipus de centrals des de dins.Colònies i excursions emocionals a Naturland - La Granja
Entrenarem habilitats com la cohesió, treball en equip, superació de pors, autoestima o l’autonomia amb activitats amb animals, cavalls de doma natural o activitats d’aventura. Mètode La Granja
Reaccions químiques (Barcelona)
Química experimental
La llum i les ombres. Les primeres històries amb imatges
Entendrem el funcionament bàsic de la llum i el cinema tot jugant i experimentant amb llums i ombres.
Reprol·linitza't
Taller participatiu d’educació mediambiental i conservació de l’ecosistema.
Taller de modelatge amb argila Jumpingclay: Taller Temàtic Pasqua
Amb l'argila polimèrica Jumping Clay crearem figures que estimularan la seva percepció espacial, psicomotricitat i imaginació.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.