Resultats de la cerca
Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
Espectacle de Sant Jordi
Espectacle de Sant Jordi per escoles on s'explica en forma de conte la tradicional llegenda de Sant Jordi. Un espectacle amb titelles gegants i molta màgia.Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
Animals verinosos
Taller amb part teòrica i part practica sobre els animals amb veri.
Sortides a la natura al Parc Natural de Collserola
Adreçada tant al segon cicle d'educació infantil com a tots els cicles d'educació primària. Aquesta sortida és accessible en transport públic i ideal per passar un dia a la natura amb els més petits.
Monedes i tresors | Museu del Renaixement
Taller per descobrir la història a través de les monedes, font d'informació econòmica, social i cultural, mitjançant un joc de pistes per la col·lecció del museu.
Garrtoxa Terra de volcans
Proposta de treball de síntesi
Quina història explica la teva guitarra?
Dissenya una guitarra imaginària i crea una història original inspirada en el seu disseny. Una activitat que connecta creativitat, història i expressió artística.
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” Inf + 1r i 2n primària (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
Submergeix-te
A XATRAC, som una entitat en què ens involucrem en la difusió del medi natural des de fa 4 anys, sense excloure a ningú, ni tan sols als més petits,
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.