Resultats de la cerca
Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.
La Riera de Vallforners
Ideal per iniciar els alumnes en l’estudi d’un ecosistema, experimentar amb mostres i despertar actituds de valor, respecte i foment per a la conservació i la preservació del patrimoni natural.
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.Joc lliure i creatiu - "Colors de Monstre"
Instal·lació participativa d’autor amb 23 espais de joc fets artesanalment amb fusta que combinen reptes d’habilitat i d’enginy per a totes les etapes educatives, a partir dels 4 anys.
Reprol·linitza't
Taller participatiu d’educació mediambiental i conservació de l’ecosistema.
Els guardians de l’aigua
El consum de l’aigua a les ciutats ha estat molt important al llarg de la història. Una de les dificultats ha estat moltes vegades fer arribar aigua de qualitat a la ciutat.
Sonia Delaunay: de la pintura als teixits i la moda
Una aproximació a l'artista Sonia Delaunay com a dissenyadora de teixits i indumentària.
Visita guiada recinte medieval
Visita guiada pel recinte medieval per tal de conèixer i descobrir el llegat del Vescomtat de Cabrera a la vila medieval d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
Es tracta de descobrir el coneixement i connexió que havien tingut els nostres avantpassats i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
RUTES DE L’EXILI: UN DIA PER A LA MEMÒRIA- Abril 2026 - Novembre 2026
Amb aquestesa rutes, es pretén incidir en la relació entre l’exili i el món cultural.Mostrant 1-10 de 1.992 elements.