Resultats de la cerca
Una època d’invents i descobriments | Museu del Renaixement
Activitat per conèixer el Renaixement més enllà de l’art, explorant invents, descobriments geogràfics i els nous coneixements d’aquesta època clau de la història.
Univers Gaudí amb Park Güell
La visita dinamitzada a G Experiència i el Park Güell vol donar a conèixer Gaudí d'una forma innovadora, mitjançant una activitat educativa-cultural adaptada les competències de cada nivell.
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.
Surime de Pentina el Gat
Teatre, música i titelles per nens de 3 a 7 anys. . Tres llenguatges escènics que es combinen per explicar una història emocionant i divertida que exposa conceptes com la rancúnia i el perdó.
Sostenibilitat d'un bosc
Visita comentada al Bosc Inundat
QUI HA PASSAT PER AQUÍ? - FAUNA
Els alumnes investigaran espècies de fauna amb jocs, guies de camp i material manipulatiu, identificant rastres i hàbits de cada espècie. Acabaran creant la seva pròpia petjada de fang.
LaborEUSS: Orientació preuniversitària, enginyeries industrials
L'EUSS organitza activitats d'orientació preuniversitària per batxillerat i CFGS amb l'objectiu d'apropar l'alumnat al món de l'enginyeria i ajudar-lo en l'elecció dels estudis universitaris.
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,TREBALLEM EL CUIR AL POBLE ESPANYOL
Coneguem aquest material elaborant una peça única, personalitzada, i posant a prova la nostra creativitat. Després coneixerem els artesans que ens presentaran els secrets del seu ofici!Els animals d'en Quel
En Quel, el gegant del museu, té una granja plena d’animals i éssers fantàstics, al costat de les adoberies. Mentre treballava, tots els animals se li han escapat i s’han amagat dins les obres.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.