Resultats de la cerca
IMITANT ELS VITRALLS AL POBLE ESPANYOL
Us heu fixat en els edificis de Gaudí? Estan plens de finestres emplomades! Veniu i coneixerem la tècnica de fer vitralls amb l'artesana. Al taller l'aplicarem pintant el vidre de molts colors!
Construïm casetes pels ocells. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem quins són els ocells més comuns a les ciutats, el benefici de la seva presència, i construirem caixes niu.
Constructors neolítics
Taller per apropar l'alumnat a l'època neolítica, a través de construccions neolítiques.Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
Exploradors de l'Estany
Descobrim tot el què ens amaga l’Estany i el seu entorn! En el Museu Darder ens endinsarem en la recerca del fons de l’Estany, la seva vegetació i la fauna.Opus musivum: taller de mosaics
Taller didàctic orientat a la descoberta de la tècnica musivaria, un art decoratiu molt extès en el món clàssic i present a Empúries, en el que ens inspirarem per a elaborar el nostre propi mosaic.
Visita al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Visita guiada al Centre d'interpretació de la Bruixeria de Sant Feliu Sasserra
COLÒNIES VOLCÀNIQUES
Estades de 2, 3, 4 ó 5 dies, on els/les alumnes s'endisaran en el món del vulcanisme mitjançant visites a diferents reserves naturals del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?TALLER DE RECERCA D'OR
El taller consisteix en trobar amb una batea, barrejada amb aigua i sorra del Segre, pellofes d’or amb un sistema fàcil d’identificar i que l’afortunat es podrà endur en una probreta cap a casa.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.