Resultats de la cerca
AQÜEDUCTES Instal·lació i perfomance participativa,
AQÜEDUCTES: l'ecologia pràctica i divertida. Ajudant-nos entre totes, transportarem aigua amb canyes de bambú conscienciant als participants sobre el bon ús de l'aigua a les nostres ciutats i pobles.
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.Cràters i volcans: visitem el volcà de la Crosa
Coneixem com és el cràter més ample de la península i el seu vincle amb l'aigua.
Brama del cèrvol - colònies de tardor a La Molina
A les colònies de la brama del cérvol, farem un seguiment del cérvol, amb observació i escolta de la brama, de la mà d’un biòleg especialitzat, combinat amb activitats esportives i d'aventura!
DIA DE BRUIXES
Les dones de bosc, les dones sàvies, les bruixes i la naturalesa
Els vitralls: una artesania d'època medieval
Un taller per sensibilitzar a l'alumnat sobre la importància i complexitat de la feina dels artesans d'època medieval i, en concret, la dels vitrallers.Drogues, alcohol i lleis - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per tal d'informar sobre drogues i alcohol i les lleis que hi apliquen.
AUSO. UNA DE ROMANS
Ens submergirem en el món romà utilitzant el llenguatge audiovisual.
El cos humà. Com sóc jo?
Visita per conèixer millor el cos humà
LA PEDRERA: L'habitació secreta de La Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.