Resultats de la cerca
Un tresor pirata amagat als Jardins
Per trobar el mapa del tresor arriscat sense por!! Resol els enigmes i les pistes ....
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Disseny sonor i tecnologia: de l’amplificador a l’autotune
Explora com la tecnologia ha transformat el so a la música moderna. Experimenta amb software d’edició per crear efectes i entendre els principis físics del so.
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
El cinema domèstic i la memòria familiar
EL COR DEL VOLCÀ
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en JordàL'ETAP pas a pas
Quins son els passos del cicle urbà de l'aigua
Descobrint els vertebrats
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Esquiades escolars a La Cerdanya
Esquiades escolars amb tècnics esportius qualificats i experimentats en totes les activitats, lloguer de material inclòs, servei de monitoratge les 24 hores i allotjament amb tots els equipaments.
Taller de bioconstrucció en petit format
Busques una activitat innovadora per a fer amb el teu alumnat? Us presentem el taller "Bioconstrucció en petit format"
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.Mostrant 1-10 de 2.094 elements.