Resultats de la cerca
Ruta pel Pla de Martís: aigua, tríops i roques
al Pla de Martís coneixerem en la seva formació, funcionament i característiques hidrogeològiques. Descobrirem el travertí, una de les roques de la zona, i els tríops, una espècie de crustacis.
SBONK - (UN ESPECTACLE PARTICIPATIU A LA TEVA ESCOLA) - CATALA /INGLES /CASTELLANO
Un espectacle infantil de teatre, clown, mim i visuals inspirat en els contes de Gianni Rodari i que parla d'ecologia, contaminació i que promou solucions per a un món millor, més net i més sa.
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.No perdis passada…Recicla’t la samarreta!
Aprenem a teixir amb materials reciclats: fil fet a partir de samarretes velles. Aprenem que és necessari allargar la vida dels teixits per cuidar del nostre planeta.
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
Adolescència i Pantalles
L'adolescència és l'etapa que més preocupa a les families pel seu inici amb possibles conductes de risc. Abordarem senyals d'alerta i estratègies que podem utilitzar per l'acompanyament digital
Guerra a Ripoll. Refugi antiaeri
Obrim el refugi antiaeri de Ripoll per entendre com va ser la Guerra Civil Espanyola al municipi.
Mans a l'obra (Tarragona)
L'art a través del cos
Que sabem del porno?
Dinàmica participativa
Mostrant 1-10 de 2.095 elements.