Resultats de la cerca
Visita guiada a l'Espai Cràter
Veniu a conèixer l’Espai Cràter, el centre de referència en volcans!
CONTES AMAZICS DEL MAGRIB: "FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
Una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Educació per a l'interculturalitat, la diversitat, la pau.
CARTOGRAFIEM EL PAISATGE
El paisatge no és només un decorat, és un reflex de la societat que l’habita, el configura i el transforma.
Espectacles en anglès amb clown, màgia i titelles
Els espectacles en anglès incorporen números de màgia i il·lusionisme, titelles de mà i gags de clown, a més de música i teatre. Sempre s'hi inclou una guia didàctica.
Atrapa la bandera!
GimcanaViu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
La descoberta del Pailebot Santa Eulàlia
Com és un vaixell de principis del segle XX? Quina tecnologia portava? I en l’actualitat, quina tecnologia li permet navegar amb seguretat? Quins són els principals elements de comunicació a bord?
Espectacle de clown-circ ALQUIMIA
Espectacle de teatre-clown amb participació del públic. Adreçat a primaria.Formació Acompanyament en el dol i les pèrdues
Formació d'acompanyament al dol A través d’aquesta experiència formativa proposem un procés d’autoconeixement que ens preparà per a poder desenvolupar la tasca d’acompanyar en el dolor i les pèrdues.
TALLER DE TIR EN ARC
Taller de simulació de tir amb arc.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.