Resultats de la cerca
Visita guiada a L'Aquàrium
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservació
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Visita comentada a l'edifici de CaixaForum Barcelona
Modernisme i modernitat
Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
World Geography Games
Jocs en línia gratuïts de geografia per aprendre països, banderes, capitals, oceans, rius i més, pensats tant per a alumnes com per a tothom interessat.
ESCOLARS - Mar i Muntanya (7 dies – 6 nits)
Estada -7 dies i 6 nits- Els alumnes gaudiran d'uns dies al Pirineu realitzant les activitats més divertides, d'aprenentatge i de cooperació, i uns dies a Port Aventura. La diversió està assegurada!
Itinerari pels edificis modernistes
Un itinerari guiat i a peu que permet conèixer el gran impacte del Modernisme a la ciutat de Terrassa, principalment pel seu màxim exponent: l'arquitecte Lluís Muncunill
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?PercUt! El cos com a instrument (taller + espectacle participatiu)
Pugeu a l'escenari del gran Teatre Condal per ballar les coreografies de percussió corporal que preparareu amb l'Anna Llombart i en Santi Serratosa al vostre propi centre!
IOGA A L'AULA
Un taller per endinsar els infants en la pràctica del ioga i proporcionar eines per utilitzar a l'aula. Una forma de lúdica de combinar activitat física, concentració, estima i atenció plena.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.