Resultats de la cerca
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...Els grans oblidats! Qui viu al compost?
Hi ha un grup d'organismes que treballen a l'ombra, sense fer soroll, totalment indispensables i que passen del tot desapercebuts, sense els quals el nostre entorn seria molt pitjor i molt més brut.
Com filmar el desig? La representació de les sexualitats
Un taller per identificar i desmuntar els codis audiovisuals que configuren la construcció del desig sexual.
Missió Setciències
Missió Setciències té per objectiu despertar l'interès dels infants envers l'astronomia i l'apassionant món de les ciències mitjançant el clown, la màgia i els titelles.
Planetari Bombolla
Activitat d'iniciació astronòmica
Asclepi: mites i acció!
En aquesta activitat descobrirem la importància que el mite tenia en les cultures antigues i ens endinsarem en la màgia de la mitologia grega de la mà del déu Asclepi i altres personatges.
Postals d'altres mons
Viatge pel sistema solar
Salvem les platges metropolitanes
L'activitat s'inicia amb una presentació de la platja i de l'entorn metropolità on es troben. Es visiten espais naturals amb uns ecosistemes molt especials
Jornada de Portes Obertes INFERMERIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupMostrant 1-10 de 1.981 elements.