Resultats de la cerca
Descobreix els secrets de Santa Clotilde
Apropar-se al món de la mitologia
Nou Itinerari d'Història per a la selectivitat
Aquesta activitat és un recorregut per les sales del Museu dedicades als segles XIX i XX,
Descobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.
El laboratori de les Dàfnies
Descobrim el món mil·limètric amb les lupes digitals! Quines parts té una dàfnia? Ets capaç de comptar els batecs del seu cor?
La colònia tèxtil de Borgonyà
Visita a la colònia tèxtil de l’antiga fàbrica Fabra i Coats, d’origen escocès
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.Fem teatre d'ombres
A través de la col·lecció de figures de teatre d’ombres del museu, es donen a conèixer les llegendes orientals i les tècniques artístiques aplicades en la seva construcció.
Sortida guiada en caiac a les illes Medes
Combinació perfecta d'esport, mar i aventura! Descobrirem racons del litoral inaccessibles per altres mitjans.
LA CABRA d'Urpina
“La Cabra”, és una activitat única. Un taller pràctic i educatiu en què els alumnes podran explorar el món natural d’una manera especial i immersiva, tot elaborant un formatge macerat molt especial.
EL COMPOSITOR A L'AULA
Trobada del compositor amb els estudiants a l'aula fomentat els valors de la creativitat extensible als diferentes sectors de la nostra societat.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.